Panaszkezelés
Tisztelt Ügyfelünk!
Célunk, hogy Ön minden szempontból elégedett legyen szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Tudjuk azonban, hogy minden szervezet működése során előfordulhatnak olyan esetek, amelyekkel kapcsolatban ügyfeleink megalapozott panasszal élhetnek.
Jelen tájékoztatónkkal szeretnénk segíteni Önt abban, hogy véleményét, panaszát egyszerűen és eredményesen juttathassa el azon fórumok részére, amelyek azok gyors megoldásához hozzájárulhatnak.
Szóbeli panasz
Amennyiben megítélése szerint az Ön által kifogásolt szolgáltatás a helyszínen megoldható, vagy egyszerűen orvosolható, esetleg információhiányon vagy félreértésen alapul, kérjük, forduljon:
Munkanapon 8-16 h -ig az Ön rendelkezésére álló telefonos ügyfélszolgálatunkhoz
06-30-9775-738 telefonszámon bejeletést tehet.
Munkatársaink igyekeznek valamennyi kérdésére választ adni. Amennyiben bármilyen szogáltatási hibára derül fény, kollegáink tájékoztatni fogják a hiba orvoslásának módjáról is.
Írásbeli panasz
Amennyiben észrevételeit részletesen és maradandóan kívánja jelezni, vagy esetleg szóbeli panaszát nem az Ön teljes megelégedésére orvosoltuk, Önnek lehetősége van írásbeli panaszbejelentést tenni. A szükséges adatok teljes körű megadása érdekében egy Panaszbejelentő űrlapot dolgoztunk ki. Az űrlapot a következő linkre kattintva kitöltendő és e-mailben is elküldhető:
Panaszbejelentő nyomtatvány űrlap.doc
Természetesen "hagyományos" módon, levélben tett panaszát is kivizsgáljuk.
Kérjük, lehetőség szerint ekkor is használja Panaszbejelentő Nyomtatványunkat. Amennyiben panaszának voltak előzményei, az ezekkel kapcsolatos információkat is szíveskedjék megadni.
Írásbeli panaszát megküldheti érintett levelezési címére
Épitő Szerelő Szerviz Kft (1202 Budapest, Rimaszombat u .13 levelezési címre)
Épitő Szerelő Szerviz Kft központi e-mail címére (szerviz.epszer@gmail.com)
A panasz-bejelentést a beérkezéstől számított 30 napon belül tudjuk az Ön részére megválaszolni.
Előfordulhat, hogy a panasz kivizsgálása során kiegészítő információkra lesz szükségünk az Ön részéről. Ebben az esetben kérjük ilyen irányú megkeresésünk mielőbbi megválaszolását.
A panasz szolgáltatón kívüli bejelentésének, orvoslásának lehetőségei
A panasz szolgáltató kívüli bejelentésének, orvoslásának lehetőségei eltérőek aszerint, hogy magánszemély Fogyasztó vagy nem magánszemély Panaszos kíván-e további panaszt tenni.
Amennyiben a szolgáltatoi panaszkezelés nem jár a magánszemély Fogyasztó számára kielégítő eredménnyel, a következő jogorvoslati lehetőségek állnak rendelkezésére:bármely,Budapesti Békéltető Testülethez hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bírósághoz fordulhat, figyelemmel az választott bírósági rendelkezéseire is.