Információk

   0630/977 5738

   0620/614 8950



+ Kapcsolat

+ Árajánlatkérés

+ Hiba bejelentés

+ Garancia - ügyintézés

+ Alkatrész rendelés

+ Partnerek

+ Magunkról

  


 

ÉOE

Hiba bejelentés

WOLF Kondenzációs gázkazán

WOLF FGB

Kondenzációs gázkazán

 

Tartalom

+  Általános leírások

+  Gázkészülék hibák

+  Hibakódok

+  Gázkészülék karbantartás

+  Karbantartási akció


+  Kazáncsere

+  Kondenzációs kazán

 

Szerviz

Dokumentumok

Gyártók

WOLF ARISTONSZERVIZ
FERROLI IMMERGAS
VAILLANT WESTEN
WIESMANN UNIKAL
SAUNIER_DUVAL VARA_FEG

Szavatosság és jótállás - Garanciális ügyintézés menete

A szerviz 6 hónap jótállást vállal a munkalapon rögzített általános javítási munkákra. A beépített cserealkatrészek jótállása fődarabokra (pl. hőcserélő) 12 hónap. 
A jótállás újonnan felszerelt kazán esetén 12- 60 hónap is lehet gyártó előírásai szerint – az első 12 hónapot követő kötelező karbantartással, munkalapon rögzítve érvényesítheti. A jótállási feltételek gyártónként változhatnak.

 


Kérjük, hogy garanciális igényét  írásos formában (email) vagy garanciális hibabejelentő űrlapunkon jelezze!  
 

Kapcsolat: 
 

Garanciális hibabejelentés : 

 


 

Garancia 20.000Ft –ot meghaladó összeghatár,szerelési díj esetén.

Ha a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés tárgya a fogyasztó által megrendelt, a Mellékletben felsorolt javító-karbantartó szolgáltatás (a továbbiakban: szolgáltatás), és a szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és az anyagköltséget is magában foglaló díja a húszezer forintot meghaladja, a szolgáltatást nyújtó vállalkozást jótállási kötelezettség terheli.
 

A jótállás időtartama hat hónap. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

A jótállási határidő a szolgáltatás elvégzése után a dolognak a fogyasztó vagy megbízottja részére való átadásával, vagy - ha az üzembe helyezést a vállalkozás végzi - az üzembe helyezés napjával kezdődik.